تولددددددددددد
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 19 / 4 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

خب عرض کنم چن روز پیش باز جاتون خالی تولدم بوووود کلی کادو بهم دادن داداشم بادکنک ترکوند  که من از جام پریدم  کلی مسخرم کردن




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سحر در تاریخ : 1391/4/24/6 - - گفته است :
تولدت مبارک عزیزم شرمنده یادم رفت این خانوم قدرتی چرا یادآوری نکرد باهاش کار دارم گذشته از شوخی خیلی درگیر بودم ایشالا بیشتر از 100 سال عمر پربرکت داشته باشی و هیچوقت هیچوقت تو زندگیت غم نبینی:-*

<-CommentGAvator->
الهه در تاریخ : 1391/4/21/3 - - گفته است :
مرضیه جون شرمنده
فکرنکنی مابی معرفتیم
درست روز تولدت خاله شدم

<-CommentGAvator->
کناردستیت نه اون کناریش در تاریخ : 1391/4/19/1 - - گفته است :
اخه خوب شما که به ما نگفتید که ما بهتون تبریک بگیم ..تولدتون مبارک...
جالا چند سالتون شد...!!

<-CommentGAvator->
مرضیه در تاریخ : 1391/4/19/1 - - گفته است :
از بچه ها فقط خانوم قدرتی یادش بود بهم گفت بقیه هم تلافی سرشون در میارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب