اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 23 / 1 / 1392
نویسنده : (مرضیه خانوم

 

 

 

 

مدتی پیش کمپانی MSI پیشرو در زمینه تولید کارت گرافیکی و مادربورد؛ از همکاری جدید خود با کمپانی Qualcomm Atheros و معرفی قریب الوقوع سری جدید مادربوردهای قدرتمند خود به طور انحصاری برای “گیمرهای حرفه ای” خبر داد که کم و بیش نیز اطلاعاتی در محافل مختلف منتشر گردید! این موضوع را می توان نقطه عطفی در همکاری این دو غول سخت افزاری مطرح جهان تلقی کرد چرا که تکنولوژی Killer Networkingبه همراه نوت بوک گیمینگ MSI GT70 تا به امروز موفقیت های فراوانی کسب کرده است و هم اکنون کمپانی MSIدر نظر دارد با گسترش این فن آوری به مادربوردهای سری گیمینگ خود، قلمرو PCها را نیز تحت سلطه خود در آورد! سری جدید مادربوردهای MSIبا توجه به شباهت های فراوانی که با سری گیمینگ نوت بوک های MSIداشته، سری G نام گذاری شده است.

اولین عضو این خانواده مبتنی بر چیپست Z77بوده و از طراحی مشابه Z77 Mpower بهره می برد، با این تفاوت که ترکیب رنگ مشکی و قرمز در طراحی آن خودنمایی کرده و از کنترولر شبکه Bigfoot Killer E2200 به عنوان جدیدترین تراشه کمپانیQualcomm Atheros بهره می برد که با سیستم عامل ویندوز ۸ و لینوکس سازگاری کامل دارد. از ویژگی های بارز کنترولر شبکهKillerکاهش زمان تاخیر (latency) و افزایش پهنای باند در بازی های آنلاین و تحت شبکه می باشد که لگ های متداول در بازی های تحت شبکه را به طور کامل رفع می کند. در کنار این موارد می توان به پورت های PS/2 و USBویژه گیمینگ این مادربورد اشاره کرد که برای ماوس های حرفه ای گیمینگ بهینه سازی شده است. از این رو پاسخ دهی (response) ماوس در بازی ها از ۸ میلی ثانیه به ۱ میلی ثانیه کاهش یافته و حرکت نرم و بهتر ماوس را بدنبال دارد. همچنین بدلیل استفاده از میزان طلای بیشتر در ساخت پورت ها از دوام و عمر مفید بالایی برخوردار بوده و استهلاک آنها نیز بشدت کاهش یافته است.


 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 26 / 12 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

بیشتر کاربران کامپیوتر روزانه کاربردهای مختلفی از موس و کیبورد سیستم خود میکنند و عده از کاربران عادت به استفاده از short cut نرم افزارهای مختلف و کاربردی دارند 
در این مطلب به استفاده حرفه ای و ترفندهای استفاده از این وسایل جانبی سیستم میپردازیم.

 



|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 10 / 4 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ دُعَائِي إِذَا دَعَوْتُكَ وَ اسْمَعْ نِدَائِي إِذَا نَادَيْتُكَ وَ أَقْبِلْ عَلَيَّ إِذَا نَاجَيْتُكَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَيْكَ وَ وَقَفْتُ بَيْنَ يَدَيْكَ مُسْتَكِينا لَكَ مُتَضَرِّعا إِلَيْكَ رَاجِيا لِمَا لَدَيْكَ ثَوَابِي

خداوندا، برمحمد و خاندان محمد درود فرست و آن دم که تو را خوانم، دعایم بشنو؛ و چون تو را ندا دهم ندایم بشنو؛ و آنگاه که با تو راز گویم، به من رخ بنمای که [از همه جهان و جهانیان] به سوی تو گریخته‌ام و در پیشگاهت ایستاده‌ام، نالان و زاران و بی‌برگ و نوا، و به پاداشی که نزد توست امیدوارم.

وَ تَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِي وَ تَخْبُرُ حَاجَتِي وَ تَعْرِفُ ضَمِيرِي وَ لا يَخْفَى عَلَيْكَ أَمْرُ مُنْقَلَبِي وَ مَثْوَايَ وَ مَا أُرِيدُ أَنْ أُبْدِئَ بِهِ مِنْ مَنْطِقِي وَ أَتَفَوَّهَ بِهِ مِنْ طَلِبَتِي وَ أَرْجُوهُ لِعَاقِبَتِي

و تودانی که در دل چه دارم و از نیازم آگهی و نهادم می‌شناسی؛ و کار این سرای و آن سرایم برتو پوشیده نیست. [و تودانی] آنچه خواهم که به زبانم رانم و بنمایم و خواسته‌ام گویم و آنچه برای سرانجام خویش بدان امیدوارم.

وَ قَدْ جَرَتْ مَقَادِيرُكَ عَلَيَّ يَا سَيِّدِي فِيمَا يَكُونُ مِنِّي إِلَى آخِرِ عُمْرِي مِنْ سَرِيرَتِي وَ عَلانِيَتِي وَ بِيَدِكَ لا بِيَدِ غَيْرِكَ زِيَادَتِي وَ نَقْصِي وَ نَفْعِي وَ ضَرِّي

سرورا، سرنوشتم به دست توست و هر آنچه تا واپسین دم حیاتم، نهان و عیان از من سرزند، تو دانی. و کاستی و فزود و سود و زیانم تنها به دست توست نه دگری.

إِلَهِي إِنْ حَرَمْتَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي يَرْزُقُنِي وَ إِنْ خَذَلْتَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُنِي

معبودا، اگر مرا از رزقت ناکام گردانی، کیست که روزی‌ام دهد؟ و اگر به خواری‌ام کشانی، کیست که یاری‌ام دهد؟

إِلَهِي أَعُوذُ بِكَ مِنْ غَضَبِكَ وَ حُلُولِ سَخَطِكَ

معبودا، از خشم تو و فرود آمدن کیفرت به تو پناه برم.

 إِلَهِي إِنْ كُنْتُ غَيْرَ مُسْتَأْهِلٍ لِرَحْمَتِكَ فَأَنْتَ أَهْلٌ أَنْ تَجُودَ عَلَيَّ بِفَضْلِ سَعَتِكَ

معبودا، اگر من سزاوار رحمت تو نیستم، تو خود سزاواری که مرا از مهر و بخشش بی‌شمارت برخوردار کنی.

إِلَهِي كَأَنِّي بِنَفْسِي وَاقِفَةٌ بَيْنَ يَدَيْكَ وَ قَدْ أَظَلَّهَا حُسْنُ تَوَكُّلِي عَلَيْكَ فَقُلْتَ [فَفَعَلْتَ‏] مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ تَغَمَّدْتَنِي بِعَفْوِكَ

معبودا، آن سان به رحمت تو امیدوارم که گویی در پیشگاهت ایستاده‌ام و توکل بسزایم به تو برسرم سایه گسترده است، پس تو فرمانی را که سزاوار آنی، رانده‌ای و مرا در عفو و گذشتت پوشانده‌ای!

إِلَهِي إِنْ عَفَوْتَ فَمَنْ أَوْلَى مِنْكَ بِذَلِكَ وَ إِنْ كَانَ قَدْ دَنَا أَجَلِي وَ لَمْ يُدْنِنِي [يَدْنُ‏] مِنْكَ عَمَلِي فَقَدْ جَعَلْتُ الْإِقْرَارَ بِالذَّنْبِ إِلَيْكَ وَسِيلَتِي

معبودا، اگر بر من بخشش آری، کیست که در بخشودن، سزاوارتر از تو باشد؟ و اگر مرگم در رسد در حالی که کردارم مرا به تو نزدیک نکرده [به یکایک گناهانم اعتراف می‌کنم] و اقرار به گناهانم را وسیله‌ای برای وصال به تو قرار می‌دهم.

إِلَهِي قَدْ جُرْتُ عَلَى نَفْسِي فِي النَّظَرِ لَهَا فَلَهَا الْوَيْلُ إِنْ لَمْ تَغْفِرْ لَهَا

معبودا، با گرایشم به خواهش نفس، برخود ستم کردم. پس وای بر من اگر بر آن آمرزش نیاوری!

إِلَهِي لَمْ يَزَلْ بِرُّكَ عَلَيَّ أَيَّامَ حَيَاتِي فَلا تَقْطَعْ بِرَّكَ عَنِّي فِي مَمَاتِي

معبودا، هماره نیکی تو در طول زندگانی‌ام به من رسیده، و اینک نیکی و احساس خود را به گاه مرگم نیز بر من ارزانی دار.

 إِلَهِي كَيْفَ آيَسُ مِنْ حُسْنِ نَظَرِكَ لِي بَعْدَ مَمَاتِي وَ أَنْتَ لَمْ تُوَلِّنِي [تُولِنِي‏] إِلا الْجَمِيلَ فِي حَيَاتِي

معبودا، چگونه پس از مرگم از الطافت نومید شوم در حالی که در سراسر زندگانی‌ام چیزی جز نیکی برمن روا نداشته‌ای؟

  إِلَهِي تَوَلَّ مِنْ أَمْرِي مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ عُدْ عَلَيَّ بِفَضْلِكَ عَلَى مُذْنِبٍ قَدْ غَمَرَهُ جَهْلُهُ

معبودا، کارم را آن سان برعهده گیر که تو خود سزاوار آنی، و از فضلت بر بنده‌ گنهکاری چون من بخش که نادانی‌اش او را در گرداب خود فرو برده است.

إِلَهِي قَدْ سَتَرْتَ عَلَيَّ ذُنُوبا فِي الدُّنْيَا وَ أَنَا أَحْوَجُ إِلَى سَتْرِهَا عَلَيَّ مِنْكَ فِي الْأُخْرَى [إِلَهِي قَدْ أَحْسَنْتَ إِلَيَ‏] إِذْ لَمْ تُظْهِرْهَا لِأَحَدٍ مِنْ عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ فَلا تَفْضَحْنِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ عَلَى رُءُوسِ الْأَشْهَادِ

معبودا، تو گناهانی از من در دنیا پوشاندی که من به پوشاندن آنها در آخرت نیازمندترم. اینک اگر این گناهان را بر احدی از بندگان شایسته‌‌ات نمایان نکرده‌ای، مرا در روز رستاخیز نیز در حضور مردم رسوا مفرما!

إِلَهِي جُودُكَ بَسَطَ أَمَلِي وَ عَفْوُكَ أَفْضَلُ مِنْ عَمَلِي

معبودا، بخشایندگی‌ات بساط امید و آرزویم گسترد و گذشت تو از کردارم برتر آمد.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 15 / 2 / 1391
نویسنده :

جی‌میل، نامه‌های شما را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کند

سیستم اتوماتیک ترجمه نامه‌های الکترونیکی در جی‌میل، به زودی برای همه کاربران فعال می‌شه. تا چند روز آینده می‌تونید نامه‌هایی که از دوستاتون در هر جای دنیا براتون ارسال می‌شه را بدون نیاز به مترجم، بخونید. تنها کافی است دکمه تعبیه شده Translate Message در قسمت بالای ایمیلتون رو کلیک تا متن ایمیل، ترجمه بشه. این قابلیت احتمالا تا چند روز آینده در جی‌میل فعال می‌شه
ترجمه اتوماتیک پیغام‌ها در جیمیل برای اولین بار در ماه می سال 2009 در Gmail Lab معرفی شد. هدف این پروژه تسهیل کار کاربران در مطالعه ایمیل‌ها به زبان خودشان و بدون نیاز به مترجم یا رابط نرم‌افزاری است.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 9 / 2 / 1391
نویسنده :



سلام دوستان ، گفتم یه تنوعی توی مطالب بدم و با یه پست آموزشی و پرسش و پاسخ درخدمتتون باشم. امیدوارم این پست بتونه زمینه ی پیشرفت تون رو فراهم کنه...




 

 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 5 / 2 / 1391
نویسنده :

خوشحالم که این سعادت نصیب من شد تا در جمع گروهی از دانشجویان نرم افزار دانشگاه سیستان و بلوچستان باشم. جا داره از اون اعضایی که این وبلاگ رو به روز نگه میدارن و به خصوص مدیر این وبلاگ (سمانه خانم) تشکر کنم. آخه خودم از این وبلاگ ها زیاد ساختم واسه بچه ها که هیچ کدومش عاقبت به خیر نشد!!!

همونطور که میدونید رشته ی همسایه ی ما (سخت افزار) دارای وبلاگ جـــــالبی هستن و بازدیداشون هم زیاده. واسه همین ما هم باید به جای چند وبلاگه بــــودن توی یه وبلاگ تمرکز کنیم و همون وبلاگ رو به شکوفایی برسونیم. واسه همیــــــن من به شخصه سایر وبلاگ هام رو نادیده گرفتم و اینجا رو به عنوان خانه اصلی انتخـــاب کردم. امیدوارم در کنار مدیر وبلاگ و سایر اعضا بتونیم یه وبلاگ در شان رشته مهندسی نرم افزار داشته باشیم.

 

مطلب ارسالی از آقای مجتبی میرشکاری دانشجوی نرم افزار 87

 


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: آموزشی , متفرقه , ,
تاریخ : 23 / 1 / 1391
نویسنده : سمانه
این ویندوز نصب کردن هم خیلی کار حالگیریه. هر سری ویندوز رو نصب میکنی، باید درایورها و برنامه های دلخواهت رو هم دوباره نصب کنی، تنظیمات رو دوباره اعمال کنی، آنتی ویروس و فایروال رو دوباره آپدیت کنی و ... خلاصه خدا نصیب گرگ بیابون نکنه!
باورتون میشه همه این کارها رو میشه در کمتر از 10 دقیقه انجام داد؟
اساس کار بر اینه که شما یک Image از تنظیمات، برنامه ها و درایورهای ویندوز خود می گیرید تا هر وقت لازم شد (خواستید ویندوز نصب کنید) به کمک این فایل همه چیز رو در کمتر از 10 دقیقه به حالت اول برگردونید.

الف) ساخت فایل Image از درایو حاوی ویندوز

قبل از هر چیز باید یک ویندوز مرتب (بهتره بگم یک درایو مرتب که جدا توصیه میکنم درایو C باشه) به همراه تمامی نرم افزارهای مفید تهیه کنید. نرم افزارهای اضافی رو Uninstall کنید و اونهایی رو هم که ندارید نصب کنید، همه درایورها رو نصب کنین، با آنتی ویروس به روز شده سیستم رو چک کنید و خلاصه یک حالی به سیستم بدین.حتما برنامه های دلخواهتون رو در همان درایوی نصب کنید که ویندوز نصب شده همچنین سعی کنید فایلهای غیرمرتبط به ویندوز (مانند فایلهای موسیقی) را به درایوهای دیگر منتقل کنید.
برنامه Ghost رو از اینجا دانلودکنید. دانلـــــود
به محیط داس بروید و فایل Ghost.exe را اجرا کنید.
از منوی برنامه انتخاب کنید: Local > Partition > To Image
هارددیسک خود را انتخاب کنید. (اغلب افراد یک هارددیسک بیشتر ندارند)
پارتیشن (درایو) مبدا (حاوی ویندوز و برنامه ها) را انتخاب کنید.
محل ذخیره فایل Image را انتخاب کنید و دکمه Save را بزنید . ( سعی کنید از گزینه فشرده سازی استفاده نکنید زیرا بر سرعت بازیابی اطلاعات اثر منفی دارد )

ب) بازیابی ویندوز از فایل Image

درایوی که می خواهید ویندوز روی آن نصب شود را فرمت کنید. اگر به عنوان مثال از ویندوز روی درایو C فایل Image را ساخته اید، توجه داشته باشید که بازیابی هم بایستی روی همین درایو انجام شود.
به محیط داس بروید و فایل Ghost.exe را اجرا کنید.
از منوی برنامه انتخاب کنید: Local > Partition > From Image
هارددیسک خود را انتخاب کنید.
پارتیشن (درایو) مبدا حاوی فایل Image را انتخاب کنید.
پارتیشن (درایو) مقصد (درایوی که فرمت کرده اید) را انتخاب کنید و چند دقیقه صبر کنید تا ویندوزی کاملا آماده و تروتمیز را تحویل بگیری
--

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 22 / 11 / 1390
نویسنده :
    

PGWARE PCBOOST 4.2.6.2012 همواره به وسیله نرم افزار های متفاوت که برای افزایش سرعت و عملکرد رایانه ها ساخته شده اند مشکلات و خطاهایی در رجیستری شناسایی می شوند که شناسایی و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد. PGWARE PCBOOST پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش می دهد

حجم فايل :2.74 MB

 

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 18 / 11 / 1390
نویسنده : سمانه
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


 


در میان نرم افزارهایی که برای تبدیل فرمت های صوتی و تصویری سراغ داریم کمتر نرم افزارهایی پیدا می شوند که بتوانند از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی کرده و همچنین بتوانند با قابلیت های خود کاربران را همیشه راضی نگه دارند. تبدیل فرمت ها معمولا برای یک هدف صورت می گیرد و آن هم اجرای این فرمت ها برای سیستم های صوتی و تصویری است. گاهی یک سیستم صوتی و تصویری قابلیت اجرای فرمتی خاص را نداشته و به همین دلیل می بایست از مبدلی برای تغییر فرمت استفاده شود تا این که فرمت خروجی قابل اجرا در سیستم مورد نظر باشد. نرم افزاری که بتواند همه خواسته های یک کاربر حرفه ای را در این زمینه جوابگو باشد می بایست قدرت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج را نیز داشته و بتواند با سرعتی مناسب و عدم افت کیفیت خروجی تمامی امکانات و قابلیت های خود را به کاربر ارائه دهد. Joboshare Video Converter نام نرم افزاریست که می توان ادعا کرد مخصوص حرفه ای ها طراحی شده است، این نرم افزار که قادر هم فایل های صوتی و هم فایل های تصویری را به فرمت های دلخواه تبدیل نماید . شاید مهم ترین قابلیت این ابزار را در پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج بتوان خلاصه نمود ، بدین صورت که تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود را می توان در این ابزار به وضوح یافت. Joboshare Video Converter قادر است تا با کیفیتی که مدنظر کاربر است کار تبدیل فرمت ها را صورت دهد و به این ترتیب حجم فایل های خروجی هم بسته به نوع فرمت قابل محاسبه و البته تغییر است. نهایت کیفیت را هم می توان با توجه به ورودی از خروجی های این نرم افزار انتظار داشت ؛ از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به پلیر داخلی نرم افزار ، قابلیت تغییر در توضیحات مربوط به فایل ها ، تغییر اندازه تصاویر ، پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای ، و قابلیت Pause & Resume نرم افزار خلاصه نمود.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Joboshare Video Converter :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری
- قابلیت تبدیل فرمت های صوتی
- قابلیت تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر
- استفاده از نهایت کیفیت در تبدیل
- قابلیت تغییر اندازه تصاویر
- امکان تغییر در کیفیت و به طبع حجم خروجی
- پلیر داخلی نرم افزار
- پشتیبانی از فرمت های رایج استفاده شده در سیستم های مالتی مدیا قابل حمل
- قابلیت تغییر در توضیحات و تگ های فایل ها
- قابلیت Rip کردن فایل های صوتی از موزیک سی دی ها
- قابلیت تکه تکه کردن فایل ها
- امکان زوم کردن برروی تصاویر
- پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا
- محیط کاربری جذاب و استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سرعت بالا در تبدیل
- پشتیبانی از چندین پوسته زیبا
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ...

 


 


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: آموزشی , نرم افزار , ,
تاریخ : 23 / 9 / 1390
نویسنده : سمانه

 

 

 

 

می توانید پردازشگر FX-8150 شرکت ای ام دی را سریع ترین پردازشگر جهان بنامید. چرا که یک فرد به نام اندر یانگ از این شرکت موفق شده آن را تا سرعت 8.46 GHz اورکلاک کند.

جالب اینجا است که او این کار را به تنهایی بدون کمک هیچ تیم یا پشتیبانی مالی انجام داده است. اورکلاک با ۲ گیگ رم و روی یک مادربورد ایسوس Crosshair V Formula صورت گرفته و او برای این کار بقیه هسته های پردازشگر را از کار انداخته است چرا که در این صورت باعث ذوب شدن سی پی یو میشده!

با این اورکلاک در حال حاضر رکورد سریع ترین پردازشگر جهان در اختیار AMD و مدل FX-8150 است. هر چند با رقابتی که در اینجا وجود دارد حتی چند ماه و هفته هم نمی توان به پایدار بودن این رکورد امیدوار بود


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 12 / 8 / 1390
نویسنده :

«تقلب مفهومی است بس اساسی» به طوری که شاعر میگوید:

تقلب توانگر کند مرد را / تو ....کن دبیر خردمند را

تاریخچه ی تقلب از جایی شروع میشود که حسن کچل برای نخستین بار تن لشش را تکان داد و به مکتب رفت. از بد ماجرا همان روز امتحان ماهیانه ی کودکان فلک بخت مکتب بود. لیک حسن از روی گشادی، چشمان چپش را بر روی ورقه ی همزاد انداخت تا نکتی بس ارزشمند از ورقه ی فوق الذکر، دشت کند. این بود که اولین تقلب تاریخ بشری زاده شد. البته این تقلب با روش های فوق العاده ابتدایی (البته در مقابل ترفند های کنونی) صورت گرفت. بدین ترتیب که حسن با کلی زور زدن تن را تکان داد و خود را به بالای ورقه ی همزاد رسانید و خیلی راحت مطالب را دو در فرمود.

زان پس تقلب دوران طلایی خود را آغاز کرد. بدین ترتیب که گسترش یافت و مصادیقی متفاوت پیدا کرد. از جمله تقلب های رایج تقلبات سر امتحان، دو در کردن غذا از سلف، تقلب در اتو زدن، تقلب در شماره دادن، تقلب در مخ زنی، تقلب در بازی (که از آن به جر زنی تعبیر میشود) را می شود نام برد.

حال روش هایی از تقلب در امتحانات را به نظرتان می رسانیم:

روش های نوشتاری:

1- نوشتن روی کف پا، پس کله، پشت گوش و...

2- نوشتن روی میز، پشت نیمکت، زیر نیمکت، پشت مانتوی دختر جلویی و...

3- نوشتن روی دستمال دماغی، پاکت نامه و...

4- نوشتن و لوله کردن تقلب و جاسازی آن در سوراخ های مختلفی از جمله دماغ، دهن، فک پایین، دریچه ی آئورت و ...

روش های با کلاسی:

1- استفاده از ماشین حسابهای مهندسی

2- استفاده از آیینه، موچین .فیلم، عکس

روش های جوادی:

1- خر نمودن یک فقره بچه خرخون

2- خم کردن سر به روی ورقه ی طرف به صورت تابلو.

3- روش شیمیایی:بدین معنی که مراقب را با انواع و اقسام مواد شیمیایی از هستی ساقط کنید و بعد با خیال راحت دست به کار شوید.

توجه:
اگر در این امر تبهر کافی ندارید اصلا سمت این کار نروید که عواقبی جز ضایع شدن، اخراج شدن و تابلو شدن ندارد


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 21 / 7 / 1390
نویسنده : (مرضیه خانوم

 

 
 
ارزانترین لپ‌تاپ جهان تولید شد
بنگلادش موفق به تولید لپ تاپی شد که مقامات این کشور آن را یکی از ارزانترین در جهان می دانند.
"شیخ هاسینا" نخست وزیر بنگلادش روز گذشته در پایتخت این کشور لپ تاپ "دوئل" را رونمایی کرد. این اولین لپ تاپی است که در کشور بنگلادش تولید می شود.
چهار مدل از این لپ تاپ توسط شرکت TSS در بنگلادش تولید خواهد شد که اصلی ترین مدل آن قیمتی برابر 130 دلار خواهد داشت. همچنین سیستم عامل این لپ تاپ اندروید است.
به گفته مدیر عامل شرکت TSS تولید این لپ تاپ قدمی بزرگ در راستای ایجاد بنگلادشی دیجیتال به شمار می رود، زمانی که روستاها بتوانند با پرداخت هزینه ای کم به لپ تاپ دسترسی پیدا کنند، در این صورت می توانند به اینترنت وصل شده و از فواید بیشمار آن استفاده کنند.
این لپ تاپ در ابتدا در میان سازمانهای مختلف دولتی توزیع خواهد شد اما در نهایت با تولید انبوه در اختیار ده ها میلیون دانش آموز و دانشجوی بنگلادشی قرار خواهد گرفت. به گفته مقامات در حال حاضر تنها 10 درصد از قطعات این لپ تاپ تولید داخلی بوده و بقیه آن وارداتی است اما طی 6 ماه آینده 60 درصد از قطعات آن در داخل کشور تولید خواهند شد.
بر اساس گزارش بی بی سی، دولت بنگلادش برنامه ای بلند پروازانه را برای سال 2021 ارائه کرده است که بر اساس آن کل بنگلادش باید تا سال 2021 به صورت دیجیتال با یکدیگر ارتباط داشته باشند. سال گذشته هندیها نیز مینی لپ تاپی عرضه کردند که قیمت آن 35 دلار اعلام شده بود. با این همه از آنجایی که محصول بنگلادشی ها یک لپ تاپ کامل است، شاید بتوان آن را به عنوان ارزانترین لپ تاپ جهان معرفی کرد.
 

 


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 28 / 6 / 1390
نویسنده : سمانه
 

گریس موری هاپر

استفاده از لغات به ‌جای كدهای ریاضی و همچنین ابداع روش برنامه‌ریزی اتوماتیك، روزگاری از دید همه غیرممكن و حتی خنده‌دار به‌نظر می‌رسید.

به نقل از مجله زنان، گریس موری هاپر با ابداع اولین کامپایلر كامپیوتری، راه دشوار برنامه‌نویسی به شكل امروزی را هموار كرد. (كامپایلر برنامه ای است كه دستورالعمل های یك زبان برنامه‌نویسی را به زبان ماشین ترجمه می‌كند.)

او ریاضی دان- افسر نیروی هوایی آمریکا و پیشگام علم پردازش داده می‌باشد. هاپر در لابراتوار محاسبات هاواردایکن در دانشگاه هاوارد بر روی مارک۱ بعنوان برنامه نویس مشغول بود (سال ۱۹۴۴) این رایانه اولین رایانه الکترونیکی در آمریکاست. در سال ۱۹۵۲ هاپر به فکر ایجاد اولین کامپایلر برنامه نویسی افتاد

عملیات بسیار حساسی كه هرروزه در بانك‌ها، شركت‌ها و سازمان‌های دولتی انجام می‌شود و حتی ساخت بازی‌های كامپیوتری از ابتكارات اولیة او سرچشمه گرفته و پیشرفت كرده است. گریس می‌گوید: «هیچ‌كس قبلاً به این فكر نیفتاده بود، چون هیچ‌كس به اندازة من تنبل نبود. بسیاری از كارمندان ما دوست داشتند با كدها بازی كنند ولی من می‌خواستم هرچه زودتر كارها تمام شود و علت استفادة ما از كامپیوتر هم همین بود.»

در آن زمان كه كامپیوترها تازه ساخته شده بودند، گریس و همكارانش برای كار با آن، از كدهای ریاضی استفاده می‌كردند، یعنی دستورها با ارقام به دستگاه داده می‌شد و تركیب مخصوصی از صفرها و یك‌ها می‌توانست معنی خاصی داشته باشد. مثلاً برای توقف كار دستگاه، باید كد 1001100 را وارد می‌كردند. برای هر کاری كد جداگانه به دستگاه داده می‌شد. حتی اگر برنامه‌ها مراحل مختلف از یك عملكرد بودند. این روش نه‌تنها بسیار زمان‌گیر بود بلكه درصد خطا را نیز بالا می‌برد. یك رقم اشتباه می‌توانست تمام برنامه را از بین ببرد.

گریس موری هاپر

 به گفتة گریس، پرواضح بود كه تهیة یك برنامة اساسی و پایه برای كارهای اولیه كامپیوتر ضروری و منطقی به‌نظر می‌رسید..

اما هدف اصلی گریس این بود كه عموم مردم امكان استفاده از كامپیوتر را بیابند و با وجود موج‌های منفی كه از اطراف به او می‌رسید موفق شد به افكارش جامة عمل بپوشاند. در 1957، سیستم Flow-Matic گریس تنها کامپایلری بود كه دستورات را به زبان انگلیسی می‌فهمید و یكی از سه کامپایلر كامپیوتری بود. اما ضرورت نیاز به یك زبان كامپیوتری جامع كاملاً حس می‌شد و می‌بایست در كوتاه‌ترین زمان به وقوع بپیوندد. زبان واحدی كه بتواند در تمام كامپیوترها استفاده شود. کامپایلرهای ابداعی گریس هاپر در نهایت چراغ راه رسیدن به یك زبان جامع به نام کوبول شد، زبانی كه در همة كامپیوترها، از مراكز دولتی گرفته تا شركت‌های تجاری، استفاده می‌شد.


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 27 / 6 / 1390
نویسنده : سمانه
 

تفاوت های وایمکس با ADSL چیست؟

 

نام وایمکس مخفف عبارت World Wide Interoperability for Microwave Access است که به عنوان راه حلی برای دسترسی به شبکه جهانی از طریق امواج مایکروویو به شمار می رود و امروزه به پرطرفداراترین فناوری ارتباطی شهری تبدیل شده است.

وایمکس

وایمکس نسل جدیدی از فناوری دسترسی به اینترنت پر سرعت است که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شده و باعث گسترش و افزایش ضریب نفوذ دسترسی به اینترنت خواهد شد. با دکل های وایمکس، مناطق وسیعی از جمله شهر، شهرک های صنعتی و مناطق راهبردی پوشش اینترنت پرسرعت خواهند داشت و همچنین منازل مسکونی و تمامی افراد در هر نقطه ای از مکان های تحت پوشش شبکه وایمکس قادر خواهند بود.

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 24 / 6 / 1390
نویسنده : سمانه

معرفی ۵ تا از برترین لپ تاپ های جهان در ماه آگوست ۲۰۱۱


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 21 / 6 / 1390
نویسنده : سمانه
بتدا برنامه زیر را دانلود کنید.

دانلود

پس از اینکه برنامه ی Kill New Folder.exe کار خودش رو انجام داد ، باید مابقی ویروس ها رو خودتون به صورت دستی پاک کنید .

برای پاک کردن مابقی ویروس ها به شیوه ی زیر عمل کنید :

۱ – به منوی Start بروید و روی گزینه ی Search کلیک کنید تا پنجره ی مربوطه نمایش داده شود .
۲ – در سمت چپ روی گزینه ی All files and folders کلیک کنید .
۳ – در قسمت All or part the file name عبارت New Folder.exe را تایپ کنید و روی گزینه ی Search کلیک نمایید .
حالا تمام فایل های پیدا شده رو پاک کنید .
حواستون باشه مجددا یکی از اونا رو اجرا نکنید

نکته: دقت کنید اگر New Folder.exeرا در جایی دیدید آن را اجرا نکنید و آن را پاک کنید. از حجم نیو فولدر ها می توانید تشخیص دهید که ویروس است یا نه. اگر حجم ۱۴۰کیلو بایت داشت ویروسه و باید اجراش نکنید و پاکش کنید.


 

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب