اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 28 / 1 / 1392
نویسنده : (مرضیه خانوم

سلاااااااااااااااااام. این روزا هممون سرمون شلوغ بودند از خواب پا میشم به سمت دانشگاه دویدندی. ویراج داد تا برسیم به کلاس. بازه امتحانی کم شدیم. میانترما شروع شدند . دیروزم که زلزله امدی ما از ترس زهره ترکید. خدا بداد ملت  رسیدندی که اگه زلزله حسابی می اومد کارشون در می امدندی.خلاصه 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
تاریخ : 23 / 1 / 1392
نویسنده : (مرضیه خانوم

 

 

 

 

مدتی پیش کمپانی MSI پیشرو در زمینه تولید کارت گرافیکی و مادربورد؛ از همکاری جدید خود با کمپانی Qualcomm Atheros و معرفی قریب الوقوع سری جدید مادربوردهای قدرتمند خود به طور انحصاری برای “گیمرهای حرفه ای” خبر داد که کم و بیش نیز اطلاعاتی در محافل مختلف منتشر گردید! این موضوع را می توان نقطه عطفی در همکاری این دو غول سخت افزاری مطرح جهان تلقی کرد چرا که تکنولوژی Killer Networkingبه همراه نوت بوک گیمینگ MSI GT70 تا به امروز موفقیت های فراوانی کسب کرده است و هم اکنون کمپانی MSIدر نظر دارد با گسترش این فن آوری به مادربوردهای سری گیمینگ خود، قلمرو PCها را نیز تحت سلطه خود در آورد! سری جدید مادربوردهای MSIبا توجه به شباهت های فراوانی که با سری گیمینگ نوت بوک های MSIداشته، سری G نام گذاری شده است.

اولین عضو این خانواده مبتنی بر چیپست Z77بوده و از طراحی مشابه Z77 Mpower بهره می برد، با این تفاوت که ترکیب رنگ مشکی و قرمز در طراحی آن خودنمایی کرده و از کنترولر شبکه Bigfoot Killer E2200 به عنوان جدیدترین تراشه کمپانیQualcomm Atheros بهره می برد که با سیستم عامل ویندوز ۸ و لینوکس سازگاری کامل دارد. از ویژگی های بارز کنترولر شبکهKillerکاهش زمان تاخیر (latency) و افزایش پهنای باند در بازی های آنلاین و تحت شبکه می باشد که لگ های متداول در بازی های تحت شبکه را به طور کامل رفع می کند. در کنار این موارد می توان به پورت های PS/2 و USBویژه گیمینگ این مادربورد اشاره کرد که برای ماوس های حرفه ای گیمینگ بهینه سازی شده است. از این رو پاسخ دهی (response) ماوس در بازی ها از ۸ میلی ثانیه به ۱ میلی ثانیه کاهش یافته و حرکت نرم و بهتر ماوس را بدنبال دارد. همچنین بدلیل استفاده از میزان طلای بیشتر در ساخت پورت ها از دوام و عمر مفید بالایی برخوردار بوده و استهلاک آنها نیز بشدت کاهش یافته است.


 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
تاریخ : 1 / 1 / 1392
نویسنده : (مرضیه خانوم

سلام علیکم

حال شما

بهارتوووووووووون مبارک

خدا امروز اولین عیدیشو بهم داد و یه باروووووووووون حسابی اومد

    


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,

آخرین مطالب