طنز
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 3 / 1 / 1391
نویسنده :

روزی غضنفر برای کار و امرار معاش قصد سفر به آلمان میکنه 

وهمسرش و نوزده بچه قد و نیم قد رو رها میکنه 

خلاصه 

همسرغضنفر گفت : حال ما چه طور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟ 

غضنفر گفت: من برای تو نامه مینویسم.... 

همسرش گفت: ولی نه تو نوشتن بلدی
و نه من خوندن !!!!!!!!!!!!!!!!! 
غضنفر گفت :من برای تو نقاشی میکنم ... 
تو که بلدی نقاشی های منو بخونی مگه نه ؟؟؟؟؟؟ 

خلاصه 

غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید .. 

این شما و این هم نامه ببینید چیزی میفهمید!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ 

. 

. 
. 
. 
. 
. 


شما چیزی فهمیدید !!!!!!! 
من که نفهمیدم 
این نامه رو فقط همسر غضنفر میفهمه چی نوشته شده 

حال ترجمه از زبان همسرش 

خط اول :حالت چه طوره زن ؟ 

خط دوم :بچه ها چه طورن ؟ 

خط 
سوم : مادرت چه طوره ؟ 

خط چهارم :شنیدم سر و گوشت می جنبه!!! 

خط پنجم : فقط برگردم خونه.... 

خط ششم : می‌کشمت 

خط هفتم :غضنفر از آلمان...




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
* در تاریخ : 1391/1/3/4 - - گفته است :
سلام من آپم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب