ای
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 12 / 9 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

 

به نام خدای آسمون

یاد گرفتم که همیشه بخاطر داشته باشم چیزهایی رو که لحظات سپری شده ی زندگیم به من آموخته:

۱- آدمی که یک بار راحت دروغ میگه مطمئن باش بعد هم میتونه!پس به همچین آدمی زیادی اعتماد نکن و انتطار هم نداشته باش همیشه بخاد بهت راست بگه!!

۲- آدمها اندازه و ظرفیت مشخصی دارند و همچنین جنبه ی مشخصی! مراقب باش به هر آدمی که توی زندگیت وارد میشه چقدر از توان و احساستو بهش میدی!

۳- اول مطمئن شو که چقدر برای افراد ارزش داری! اندازه ارزشو که متوجه شدی به همون اندازه براش کار و محبت کن تا اینطوری بعدها دچار ضربه نشی!

۴- این حرف یادت نره که نمیتونی کسی رو به زور کنار خودت نگه داری پس سعی نکن آزادی آدمارو ازشون بگیری!

۵- مطمئن باش هر ادمی که دروغ میگه در واقع داره به خودش خیانت می کنه و تو چیزی از دست نمیدی! با همه ی بدی ها و دروغها "تو" خوب و راست باش و ایمان داشته باش که پیش خداست که تمام چیزها دیده و اندازه میشه و فقط پیش اون عدالت رعایت میشه!

۶- یادت نره همیشه بعد از هر اتفاق اول انگشت اشاره تو بگیر سمت خودت و ابتدا خودتو تحلیل کن! اگه ایرادی نداشتی اونوقت با آرامش خاطر و با وجدان راحت به ادامه زندگیت بپرداز و اگه ایرادی داشتی اصلاحش کن تا دوباره ان اتفاق تکرار نشه!

۷- همه چیزو آروم آروم به خودت تزریق کن تا قوی شی! اینو همیشه بدون که تو خوشبختی چون خدا همچین چیزیو برات خواسته!

۸- تنها در صورتی اذیت میشی که اجازه بدی تمام عوامل بیرونی، درونتو اذیت کنه! مسائل بیرون جاشون بیرونه و این توئی که مانع ورودشون به درونت میشی و یا اجازه ورودشونو به درونت صادر میکنی!

۹- برا کسی ناراحت باش، برا کسی نگران باش که ارزششو داشته باشه!

۱۰- شخصیت هر آدم در صورتی تغییر میکنه که خود اون آدم بخاد! "تو" فقط به تغییر و اصلاح خودت توجه کن!

۱۱- این "تو" هستی که به یکی نسبت به خودت اعتقاد می بخشی پس توی رفتارت تجدیدنظر کن. طوری رفتار نکن که فکر کنند میتونند هر برخوردی که حق خودشونه رو با تو بکنند.

۱۲- و در نهایت، ایمان داشته باش که تو هرجور که باشی با هر شخصیتی تنها و تنها یک نفر هیچوقت فراموشت نمی کنه اون "خداست" پس توکل کن به خدا! به کسی که هرطور باشی باز برای اون دوست داشتنی هستی.

به یاد داشته باشیم که آدمها مثل شما نیستند!!




|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب