مهموووني
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 25 / 5 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

سلام خدا خير بده ماه رمضون با اين مهمونياش ما كه تا الان بدي ازش نديديم  اونم مهمونياي شبونه اخه من دوس دارم روزا برم مهموني البته اگه بيكار باشم وگرنه همون شبا كفايت ميكنه

بهترين مهموني البته ببخشيد بهتره بگم ضيافت ديشب بود زير سقف اسمون هر موقع دوس داشتي بالا سرتو نيگااا كني ستاره ها چشمك زن معلوم بود. نسيم هم ميومد جاتون خالي  . اين مهمونيا بهونه اي هس كه ما دوباره دوستامونو ببينيم خيلي نور نبود من كه نوري رو غذام نبود ظرف رو گرفتم تا معلوم شه چي ميخورم يه دستم با اون دستم مشغول شدم سخت بود يه كم اما برا من كه خووووب بود




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب