اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 20 / 1 / 1391
نویسنده : سمانه

 بحث پیرامون کلاس٫ استاد و غیره :

من می گم صندلیش نرمه                          تو می گی کلاس چه گرمه

من میگم کولر خرابه                                  تو میگی قحطیه آبه!

من می گم این چمن ها چیست؟                 می گی امروز قورمه سبزیست 

من می گم چه سلف نازی                         تو می گی به چیش می نازی 

من می گم گلاش قشنگه                          تو می گی گل خالی ننگه

من می گم استاد چند دسته است؟            تو می گی یا بد یا خوب است

من می گم استاد خوب کیست؟                  تو می گی ۱۹کارش نیست 

من می گم استاد بد کیست؟                      تو می گی غیبت درست نیست

من می گم نیومد استاد                             تو می گی بهتر می ریم سایت 

از این جور صحبتا هم بعد از ناهار٫                 می چسبه زیر سایه درخت  :

من می گم چیزی می خواستی؟                 تو می گی خستمه راستی

من می گم از غم خوابه                              تو می گی دلم کبابه

من می گم آماری پرنده است                      تو می گی کلاغ یا پشه است 

من می گم می خوام بشم مخ                    تو می گی شبیه دمپخ 

من می گم آماری حیرون                            تو می گی مانند مجنون

من می گم دیگه بریدم                               تو می گی خوب می پذیرم 

من می گم که نا امیدم                              تو می گی دارم می بینم

من می گم دلم شکسته است                    تو می گی خوب می شه خسته است 

من می گم فکری برام کن                           تو می گی درس و رها کن

من می گم چه طور خلاص شم                    تو می گی که منصرف شم

من میگم نزن این حرف رو                            تو میگی ول کن چرند رو

من میگم ای وای سرویس رفت                    تو میگی فلانی که هست

من میگم کلاسم دیر شد                             تو میگی استاد غمین شد ؟؟؟

من می گم برم٫ خدافظ                                تو میگی چه خوش گفت حافظ:

 

                      هزار حیله برانگیخت حافظ از سر فکر

                     در آن هوس که شود آن نگار رام و نشد

 

بله دوستان . . . خیلی وقتها نباید این کلاس ها رو اونقدرها هم جدی گرفت




|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب