apologize
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 14 / 2 / 1391
نویسنده :

 با سلام و عرض معذرت خدمت فکر نکن نمیشناسی...!!!! 

شرمنده تو یه نظر که برام گذاشته بودی یه خورده تند جواب دادم آخه اون

لحظه یه سو تفاهمی برام پیش اومد که ناچارا اونجوری جوابتونو دادم اما

خداییش من آدم تندی نیستم از اونجایی که مطمئن نبودم همه ی نظراتو

میخونی یا نه؟؟ مجبور شدم این عذر خواهی رو بعنوان یه پست در وبلاگ

بذارم

امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی

 




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فکر نکن نمیشناسی..!!! در تاریخ : 1391/2/17/0 - - گفته است :
اوه اوه بابا من دو روز نبودم اون وقت من رو معتاد کردین و افسرده کردین ولی خوب اشاره کردی من از دست بچه های مخابرات ناراحتم به خاطر همین نیومدم ....!!!

<-CommentGAvator->
فکر نکن نمیشناسی...!!! در تاریخ : 1391/2/17/0 - - گفته است :
سلام عزیزم نمیدونم اصلا درباره کدوم نظر صحبت میکنی من از دست شما نرم افزاری ها ناراحت نیستم من دلیل رفتنم به خاطر یکی بود که حرفاش باعث ناراحتی من میشد به خاطر همین دیگه بهتون سر نزدم

موفق باشیدخدا رو شکر که ناراحت نشدی نظر لطفته عزیزم ممنون انشالله تو هم در هرکجا که هستی همیشه سالم و موفق باشی

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/2/15/5 - - گفته است :

هر موقع اون نظر خصمانه رو میخونم اشک توی چشام جمع میشه.مجتبی تو چطور؟؟
از ما ناراحت شده!!!!من و همه بچه های وبلاگمون او را میپرستیدیم و لاپرقو (به پ کسره داده آنگاه کلمه به طور سریع تلفظ شود) میذاشتیم.(منظور از لاپرقو در میان پرهای قو میباشد).او نیز همچون مادری مهربان ما را دوست میداشت مخصوصا منو.
اگه یه شب با من گپ نمیزد خوابش نمیبرد.
اگه فکر نکن نمیشناسی بلایی سرش اومده باشه یا تا فردا شب به وب ما سر نزنه من از شما به سازمان های حقوق بشر شکایت میکنم.

 


<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/2/15/5 - - گفته است :
دمت گرم مجتبی همراهی کن.

واقعا یه ادم چجور میتونه اینقد نسبت به احساسات دیگران بی تفاوت باشه.اه اه اه دیدی چطور روحیشو خرد کرد.

آخه چقد سنگدل یاشی که بتونی اینجوری با احساسات پاک یه ادم بازی کنی!!!!

از دیشب یه سره دارم افسوس میخورم

فکر کنم دیگه هیچوقت شما رو نبخشه.

دو شبه به وب ما نیومده دقیقا از همون زمانی که شما دلشو شکوندین.خدا کنه خودکشی نکرده باشه
______________________________________________________

چه زود یار کشی میکنین!!!!!!!!!
اتفاقا تنها چیزی که برام مهم بوده وهست احساسات دیگران نسبت به خودمه با اینکه خیلیا احساسات من براشون مهم نبوده اما هیچوقت نخواستم تلافیشو سر کسی دیگه در بیارم
اگه دو شبه به وب شما سر نزده حتما موضوعی تو وبتون یا حرفی ناراحتش کرده پس لطفا همه چیز و تقصیر من نندازین
مجتبی: من کدوم وری هستم حالا ؟ :)

<-CommentGAvator->
سمانه در تاریخ : 1391/2/15/5 - - گفته است :
چه تحویل بازاریه

<-CommentGAvator->
مجتبی در تاریخ : 1391/2/15/5 - - گفته است :
امیدوارم شما رو هرچه زودتر توی وبلاگ مجددا زیارت کنیم

<-CommentGAvator->
مجتبی در تاریخ : 1391/2/15/5 - - گفته است :
آره، قصدی نداشته... ببخشش
بابا من چیزه بدی نگفتم که همه انقدر موضوع رو پیچیده میکنن
مجتبی: کی اینقد موضوع رو پیچیده کرده؟؟ خیلی کار بدیه هااا :)

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/2/14/4 - - گفته است :
از اون روز که شما احساساتشو به سخره گرفتین کمتر به وب ما سر میزنه.خدا کنه به جای وبگردی دنبال مواد مخدر نرفته باشه.
من از همین جا میگم نمیشناسی فکر نکن هرچقدر گریه کنی حق داری
.
.
.
.

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/2/14/4 - - گفته است :
شما با احساسات فکر نکن نمیشناسی بازی کردین.

شما میدونین به خاطر اون جملتون چقدر گریه کرد

شوق و ذوق بچه رو نابود کردین

اگه خدایی نکرده بلایی سر خودش میاورد دیگه کی واسه ما نظر میذاشت؟شما جواب گو بودین

دیگه معذرت خواهی فایده ای ندارهمثله اینکه شما خیلی دلت پرتره ؟: بنده خدا اگه بابت حرفام ناراحت نشده باشه با این جوی که شما ایجاد میکنین حس ناراحتیو در خودش بوجود میاره :-l


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب